Neuroshima HEX 3.0: Smart

Neuroshima HEX 3.0: Smart

Neuroshima HEX 3.0: Smart

Oferta specjalna -16%

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • dodatek uzupełnia grę Neuroshima o zupełnie nową, do tej pory niespotykaną, armię
  • rozszerzenie pozwoli Ci szerzyć zniszczenie w armiach wroga przy pomocy zabójczych biodroidów!
  • Smart odłączony od Molocha zupełnie zmienił taktykę. Teraz czas na zmianę u Ciebie!

Kup na prezent

Dodatek

Do rozgrywki wymagane posiadanie Neuroshima HEX 3.0.
  • Planszowa
  • polska
  • 8+
  • 2-4
  • 30 min.
  • Michał Oracz 
  • Portal Games

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. 



Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.



Opis armii: Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.



Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.



Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dzięki specjalnej cesze Sztabu.

  • Planszowa
  • polska
  • 8+
  • 2-4
  • 30 min.
  • Michał Oracz 
  • Portal Games

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Neuroshima HEX 3.0: Smart" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.