Neuroshima HEX 3.0: Missisipi

Neuroshima HEX 3.0: Missisipi

Dodatek

Do rozgrywki wymagane posiadanie Neuroshima HEX 3.0.
  • Planszowa
  • polska
  • 10+
  • 2-4
  • 30-45 min.
  • Michał Oracz 
  • Portal Games
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
  • Planszowa
  • polska
  • 10+
  • 2-4
  • 30-45 min.
  • Michał Oracz 
  • Portal Games
  • 2 kwietnia 2016 smalco,

    Zatrucie daje przewag

    Bardzo mocna frakcja. Polecam
    Bardzo mocna frakcja. Polecam

5.00

Na podstawie 1 ocen
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1