Neuroshima HEX 3.0: Missisipi

Neuroshima HEX 3.0: Missisipi

Neuroshima HEX 3.0: Missisipi

Oferta specjalna -18%
5.00 / 2 głosów

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Kup na prezent

Dodatek

Do rozgrywki wymagane posiadanie Neuroshima HEX 3.0.

DO KOŃCA PROMOCJI

  • Planszowa
  • polska
  • 10+
  • 2-4
  • 30-45 min.
  • Michał Oracz 
  • Portal Games
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
  • Planszowa
  • polska
  • 10+
  • 2-4
  • 30-45 min.
  • Michał Oracz 
  • Portal Games
  • 30 grudnia 2016 Raivenn,

    Bardzo dobry dodatek.

    Jedna z lepszych armii - silna i klimatyczna. Jak zwykle pięknie wydana.
    Jedna z lepszych armii - silna i klimatyczna. Jak zwykle pięknie wydana.
    2 kwietnia 2016 smalco,

    Zatrucie daje przewag

    Bardzo mocna frakcja. Polecam
    Bardzo mocna frakcja. Polecam

5.00

Na podstawie 2 ocen
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1