Muzeum jako przedsiębiorstwo (Okładka miękka)

Muzeum jako przedsiębiorstwo

Muzeum jako przedsiębiorstwo (Okładka miękka)

Oferta specjalna -22%

Kup na prezent
Muzeum jest nie tylko miejscem gromadzenia i ochrony dzieł sztuki, lecz również obszarem, w którym dochodzi do podstawowego dla kultury konfliktu między nostalgią czasu zapamiętanego a dynamiką popychającą nas ku przyszłości. Muzeum jest kwintesencją czasu przyszłego - tu rozgrywa się zasadnicze pytanie o kształt publicznego zarządzania kulturą. Europejskie instytucje kultury niechętnie rozstają się z przywiązaniem do dominowania na rynku sztuki. W wielu narodowych galeriach i muzeach element podsycania populistycznych, nastawionych na konserwację raczej niż na rewolucję gustów publiczności, jest wciąż bardzo żywy i skuteczny. Hanna Wróblewska

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Muzeum jako przedsiębiorstwo" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.