Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach (Okładka miękka)

Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach

Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach (Okładka miękka)

Oferta specjalna -23%

„W gospodarce opartej na wiedzy szczególną rolę pełni rynek nowych technologii. Chociaż procesy komercjalizacji technologii są zjawiskiem powszechnym w dynamicznym świecie cywilizacji informacyjnej, to zarządzanie tymi procesami jest skomplikowane, trudne i nierzadko oparte na intuicji. Książka Edyty Gwardy-Gruszczyńskiej jest istotnym krokiem w kierunku lepszego zrozumienia tych procesów, co jest warunkiem sprawnego zarządzania nimi, a co za tym idzie - rozwoju gospodarczego”.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.