Mniej znaczy więcej. Nowa koncepcja bogactwa (Okładka miękka)

Mniej znaczy więcej. Nowa koncepcja bogactwa

Mniej znaczy więcej. Nowa koncepcja bogactwa (Okładka miękka)

Oferta specjalna -27%
Kup na prezent
  • Piasecki Bruce
  • Miękka
  • 28-06-2013
  • 200
  • I
  • Rojek Katarzyna
  • Helion
Zaktualizowana droga do bogactwa

„Droga do bogactwa wiedzie przez oszczędność i przedsiębiorczość”, zwykł mawiać Benjamin Franklin. Dziś, po ostatnich skandalach biznesowych i przekrętach finansowych wielu wpływowych ludzi i mnóstwo potężnych organizacji (od rządów do międzynarodowych korporacji) zadaje sobie pytanie o to, jak osiągnąć więcej za mniej. Szukają nowych wartości i powrotu do równowagi. Niestety, wiele z tego, czego nauczyliśmy się w biznesie o logice rozwoju rynków, w chwili obecnej jest po prostu przestarzałe.

Poszukujemy więc nowych dróg, jednocześnie wracając do korzeni. Ta książka jest zarówno niezwykłą lekcją historii, jak i futurystycznym manifestem. Porusza niewygodne tematy, które większość z nas wolałaby zamieść pod dywan. Jest intelektualnym wyzwaniem i pełną humoru przygodą. Przypatruje się bogactwu złożonych powiązań, łączących oszczędność i konkurencyjność oraz innowacyjność i dyplomację z bogactwem. W czasie tej podróży zobaczysz i zrozumiesz, jak można lepiej wykorzystywać osobiste i korporacyjne zasoby, by Twoja przyszłość na powrót stała się świetlista.

Oto książka, która w sposób inteligentny i rzeczowy wnosi wkład w literaturę na temat globalizacji, rozwoju produktu, zarządzania zmianą i ogólnego zarządzania, jak również dzieli się oryginalnymi przemyśleniami na temat rosnącej roli, jaką zagadnienia zrównoważonego rozwoju i energii odgrywają w konkurencyjności. Autor dzieli się z nami swoimi genialnymi w swojej prostocie pomysłami dotyczącymi sposobów zrównoważenia znaczenia pieniędzy, ludzi i zasad, a jego uwagi można zastosować zarówno na poziomie globalnym, jak i jednostkowym.

Spójrz na zasady konkurencyjnej oszczędności poprzez pryzmat:
dynamiki społeczeństwa i biznesu w najbliższej przyszłości,
osobistej zapobiegliwości,
autentyzmu kierownictwa,
trwałości (a nie jednorazowości) produktu,
stabilności rynku w czasach globalizacji,
czynników sprzyjających bezpieczeństwu kulturowemu,
ciągłości biznesowej,
reguł powstawania bogactwa.
  • Piasecki Bruce
  • Miękka
  • 28-06-2013
  • 200
  • I
  • Rojek Katarzyna
  • Helion

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Mniej znaczy więcej. Nowa koncepcja bogactwa" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.