Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R (Okładka miękka)

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R (Okładka miękka)

Oferta specjalna -4%

Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka stosowanych metod i modeli oraz wskazanie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze. Tematyka (…) pracy wpisuje się w nurt rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (…), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji. Wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z wykorzystaniem niekomercyjnego programu CRAN R. Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEK Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Układ książki pozwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych. (…) Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich interesujących się badaniem preferencji konsumentów. (…) Prezentowane w książce metody badawcze oraz ich zastosowania stanowić mogą istotny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszystkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi oraz szeroko rozumianymi badaniami rynku. Dr hab. Jacek Batóg, prof. US Uniwersytet Szczeciński

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.