Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw (Okładka twarda)

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw (Okładka twarda)

Oferta specjalna -8%

W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.