Marketing usług turystycznych (Okładka twarda)

Marketing usług turystycznych

Marketing usług turystycznych (Okładka twarda)

Oferta specjalna -8%
  • Liczba stron :

    216

Kup na prezent
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: ¦ podstawy teoretyczne i terminologię, ¦ funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, ¦ działalność marketingową na docelowym rynku, ¦ badania marketingowe w turystyce, ¦ analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: ¦ dostosowanie do programów nauczania, ¦ logiczna struktura i jasność wykładu, ¦ liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, ¦ słowniczek podstawowych terminów, ¦ bogata bibliografia, ¦ indeks rzeczowy.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marketing usług turystycznych" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.