Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji (Okładka twarda)

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji (Okładka twarda)

Oferta specjalna -16%

Kup na prezent
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki. Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na międzynarodowym rynku usług. Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.