Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu (Okładka miękka)

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu (Okładka miękka)

Oferta specjalna -8%
  • Liczba stron :

    482

Kup na prezent
  • Miękka
  • 482
  • Duet
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też „żywym” dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. […] Fragment recencji prof. dr hab. Andrzej Antoszewski
  • Miękka
  • 482
  • Duet

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.