Marketing polityczny Teoria i praktyka (Okładka miękka)

Marketing polityczny Teoria i praktyka

Marketing polityczny Teoria i praktyka (Okładka miękka)

Oferta specjalna -16%
  • Liczba stron :

    112

  • Miękka
  • 112
  • UMCS
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym.
  • Miękka
  • 112
  • UMCS

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marketing polityczny Teoria i praktyka" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.