Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (Okładka miękka)

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (Okładka miękka)

Oferta specjalna -18%

  • Reed Jon
  • Miękka
  • 20-06-2012
  • 272
  • I
  • Sałbut Bartosz
  • Helion
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

Zacznij od:
zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek

promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.
  • Reed Jon
  • Miękka
  • 20-06-2012
  • 272
  • I
  • Sałbut Bartosz
  • Helion

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.