Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (Okładka miękka)

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (Okładka miękka)

Oferta specjalna -22%

Kup na prezent
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.