Marketing bezposredni i interaktywny (Okładka twarda)

Marketing bezposredni i interaktywny

Marketing bezposredni i interaktywny (Okładka twarda)

Oferta specjalna -17%

Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się takie przedmioty, jak marketing interaktywny, komunikacja w Internecie, marketing bezpośredni, zarządzanie relacjami z klientem. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marketing bezposredni i interaktywny" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.