Marketing bez tajemnic (Okładka miękka)

Marketing bez tajemnic

Marketing bez tajemnic (Okładka miękka)

Oferta specjalna -8%

Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia: * jak połączyć formuły 4P i 4C, * na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta, * jak kształtować własny rynek, * jak nie współpracować z agencjami reklamowymi, * dlaczego opłaca się być uczciwym. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marketing bez tajemnic" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.