Marketing bankowy (Okładka miękka)

Marketing bankowy

Marketing bankowy (Okładka miękka)

Oferta specjalna -16%

Kup na prezent
Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania: Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym? Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów? Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce? Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking? Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej? Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku? Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marketing bankowy" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.