Marka prywatna (Okładka twarda)

Marka prywatna

Marka prywatna (Okładka twarda)

Oferta specjalna -8%

W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty. W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Marka prywatna" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.