Mądra Głowa 9-11 lat (PC cyfrowe)

Mądra Głowa 9-11 lat

Mądra Głowa 9-11 lat (PC cyfrowe)

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • czeka aż 15 super gier i łamigłówek
  • dbasz o rozwój zdolności szkolnych u dziecka
  • razem poprawicie sprawność i bystrość umysłu
Kup na prezent
  • klucz produktu
  • PC
  • polska
  • Windows XP, Vista, 7, 8
  • plik do pobrania
  • LK Avalon
  • LK Avalon
  • klucz produktu
  • System operacyjny: Windows XP/Vista/7/8; Procesor: 1 GHz lub lepszy; Pamięć RAM: 1 GB RAM; Dysk twardy: 215 MB wolnego miejsca; Karta graficzna: zgodna z DirectX; Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX
To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy: łódka, traktor, wyścigówka, buldożer, pociąg i inni! Zagrasz z nami? W symulatorze lotów musisz wyznaczyć właściwy kierunek, a na stacji kolejowej czeka na Ciebie pociąg który musi zostać właściwie załadowany. Buldożer znalazł kufer ze skarbami, zamknięty na zamek szyfrowy – czy potrafisz odgadnąć kod? Te i wiele innych zadań czeka na Ciebie w świecie Mądrej Głowy. Na pewno będziesz się dobrze bawił!

W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo ciekawych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier.

Ciekawe i wciągające zadania oraz nielimitowana ilość prób pozwalają do woli bawić się w kolorowym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji świetnej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności.

Mądra Głowa to kolekcja 15 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji.

Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci.
  • Parada na rzece: Wszystkie łodzie na rzece są udekorowane kolorowymi banderami. Wiatr zerwał jednak jedną z bander. Bardzo dobrze, że są dodatkowe chorągiewki! Odgadnij, w jakiej kolejności bandery zostały powieszone, i wybierz najlepiej pasującą z dodatkowych. Gra ćwiczy zdolności logicznego myślenia, bystrość umysłu. Podnosi iloraz inteligencji.
  • Przeprawa: pomóż przewieźć łodzią misia, miód i ul przez rzekę. Nie zapominaj jednak: miś kocha miód i zostawienie go na brzegu sam na sam z miodem jest niebezpieczne dla miodu. Ponadto pszczoły nie za bardzo przepadają za misiem, dlatego też pozostawienie ich na brzegu z misiem jest bardzo niebezpieczne dla niedźwiadka. Gra uczy logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć.
  • Lot motyla: dzisiaj lekcja matematyki odbędzie się na słonecznej, pełnej kwiatów łące. Policz, ile znajduje się tutaj motyli, i znajdź na łące kwiatek o takiej samej liczbie płatków. Nie musisz się spieszyć – motyle są cierpliwe i poczekają, aż skończysz. Gra ćwiczy sprawność liczenia oraz spostrzegawczość.
  • Muzyczny duet: dzisiaj w wiosce ma być generalna próba do koncertu muzyki ludowej. W każdym przedstawieniu weźmie udział duet z dwoma instrumentami. Wybierz te instrumenty, z tych które widzisz na scenie. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie dźwięków.
  • Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji.
  • Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji.
  • Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania.
  • Dożynki: do dożynek zostało już niewiele czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, żeby festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć.
  • Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, żeby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą warstwą pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć.
  • Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków – masz je zbierać przenosząc jeden snopek nad drugim. Postaraj się zebrać tak dużo snopków, jak to tylko jest możliwe. Gra kształtuje zdolność logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych ruchów.
  • Wyścig łodzi: lubisz grać ze swoimi przyjaciółmi? To konkurencja dla dwóch graczy! Jeden z nich jest kapitanem żółtej łodzi, a drugi kapitanem czerwonej łodzi. Każdy ze statków ma harpun, za pomocą którego może przebić balon przeciwnika. Komu się to uda? Gra ćwiczy sprawność i szybkość podejmowania decyzji.
  • Witraże: wieża na głównym placu nie została wykończona – powinna mieć piękne, jasne i kolorowe witraże. Użyj fragmentów kolorowych witraży, żeby stworzyć cały obrazek. Gra ćwiczy pamięć i zdolności planowania posunięć.
  • Nieoczekiwane znalezisko: buldożer znalazł skarb: stary kufer z szyfrowym zamkiem. Na wierzchu kufra znajduje się tajemniczy wzór ze stokrotek. Niedaleko znaleziska archeolodzy odkryli stary zwój ze wskazówkami. Twoje zadanie polega na otwarciu kufra ze skarbami! Pomyśl, czy jesteś w stanie to zrobić? Gra ćwiczy zdolności logicznego myślenia, analizy i rozwiązywania trudniejszych problemów.
  • Wieże Hanoi: w warsztacie samochodowym utworzyła się cała sterta kół blokująca przejazd. Przenieś koła na kanał ale pamiętaj: muszą na koniec leżeć w jednym stosie i nie można ustawiać większych kół na mniejszych. Gra uczy logicznego myślenia, przewidywania kolejnych posunięć. Rozwija iloraz inteligencji.
Każdy z programów to kolekcja 15 pomysłowych gier i łamigłówek logicznych przeznaczonych dla dzieci w określonym wieku. Dobór i kształt łamigłówek jest dziełem fachowców zajmujących się na co dzień pracą z dziećmi.

Zadania rozwijają intelekt i zdolności logicznego myślenia. Doświadczenia i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci.

Konstrukcja całej serii Mądra Głowa sprawia, że kolejne programy z rosną wraz z dzieckiem, stawiając przed nim nowe, jeszcze ciekawsze wyzwania.
  • PC
  • polska
  • Windows XP, Vista, 7, 8
  • plik do pobrania
  • LK Avalon
  • LK Avalon
  • klucz produktu
  • System operacyjny: Windows XP/Vista/7/8; Procesor: 1 GHz lub lepszy; Pamięć RAM: 1 GB RAM; Dysk twardy: 215 MB wolnego miejsca; Karta graficzna: zgodna z DirectX; Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Mądra Głowa 9-11 lat " wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.