Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry (Okładka miękka)

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry (Okładka miękka)

Kup na prezent

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?

 

 

Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.

 

To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.

 

 

„Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat.”

-Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield

 

„Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji.”

-Leigh Alexander, dziennikarka

 

„Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu. „

-Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions

 

„Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier.”

-Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

 

„Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu.”

-Adam Conover

 

Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
-Pillars of Eternity
-Uncharted 4
-Stardew Valley
-Diablo III
-Halo Wars
-Dragon Age: Inkwizycja
-Shovel Knight
-Destiny
-Wiedźmin 3
-Star Wars 1313

 

 

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.