Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury (Okładka miękka)

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury (Okładka miękka)

Oferta specjalna -16%
  • Liczba stron :

    192

Kup na prezent
  • Miękka
  • 192
  • 1
  • CeDeWu
Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
  • Miękka
  • 192
  • 1
  • CeDeWu

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.