Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych (Okładka miękka)

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych (Okładka miękka)

Oferta specjalna -17%

Książka: * przedstawia amerykański system medialny; * ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; * szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; * odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; * omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; * zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.