Kompendium wiedzy o marketingu (Okładka miękka)

Kompendium wiedzy o marketingu

Kompendium wiedzy o marketingu (Okładka miękka)

Oferta specjalna -18%
  • Liczba stron :

    361

Kup na prezent
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Kompendium wiedzy o marketingu" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.