Komercjalizacja produktów żywnościowych (Okładka miękka)

Komercjalizacja produktów żywnościowych

Komercjalizacja produktów żywnościowych (Okładka miękka)

Oferta specjalna -16%
  • Liczba stron :

    230

Kup na prezent
  • Miękka
  • 230
  • PWE
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.
  • Miękka
  • 230
  • PWE

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Komercjalizacja produktów żywnościowych" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.