Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym (Okładka miękka)

Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym

Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym (Okładka miękka)

Oferta specjalna -21%
  • Liczba stron :

    120

  • Miękka
  • 120
  • UMCS
W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer. Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.
  • Miękka
  • 120
  • UMCS

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.