Inwestowanie a irracjonalny umysł (Okładka miękka)

Inwestowanie a irracjonalny umysł

Inwestowanie a irracjonalny umysł (Okładka miękka)

Oferta specjalna -23%
Kup na prezent
ZASTANÓW SIĘ NAD RYZYKIEM, NIE ULEGAJ DESTRUKCYJNYM EMOCJOM, WYKORZYSTUJ SZANSE NIEDOSTRZEŻONE PRZEZ INNYCH Większość inwestorów kieruje się chciwością i strachem, przez co tak wielu z nich traci duże sumy pieniędzy, gdy dochodzi do zmian na rynku. Co ciekawe, z tego samego powodu inni odnoszą ogromne zyski. Jak można to wyjaśnić? Ludzie, którzy inwestując, zachowują spokój, pozostają skupieni i analizują sytuację, podczas zmian na rynku zawsze znajdują się na pozycji wygranego - i odbierają to, co stracili inwestorzy podejmujący decyzje pod wpływem strachu. Inwestowanie a irracjonalny umysł dostarcza narzędzi niezbędnych do przeciwdziałania autodestrukcyjnym odruchom, które dzielą Cię od zysków. Ekspert ds. finansów behawioralnych Robert Koppel wyjaśnia, dlaczego mózg inwestora emituje podczas procesu inwestycyjnego określone negatywne treści. Odwołując się do ostatnich postępów w dziedzinie neuroekonomii oraz spostrzeżeń najlepszych inwestorów giełdowych, prezentuje, jak wypracować skuteczne nawyki stosowane przez światowych liderów w inwestowaniu. Książka uczy, jak: - rozpoznać negatywne, autodestrukcyjne modele myślenia, - obrać cele dopasowane do Twojego profilu inwestowania, - opracować program przezwyciężenia irracjonalnego myślenia w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych, - wykorzystać Twoje najpotężniejsze narzędzie inwestycyjne - intuicję. Znakomita książka, prezentująca najnowsze odkrycia finansów behawioralnych. Autor nie stroni od opisu neurofizjologicznych podstaw zachowania inwestorów giełdowych, podając intrygujące informacje na temat procesu podejmowania decyzji. Czytelnik oprócz fascynującej wiedzy znajdzie w pracy Koppela sporo praktycznych rad. Piotr Zielonka, prof. nadzw. SGGW, autor książki "Giełda i psychologia"

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Inwestowanie a irracjonalny umysł" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.