Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym (Okładka miękka)

Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym

Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym (Okładka miękka)

Oferta specjalna -10%

Kup na prezent
Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.