Horror w Arkham: Widmo nad Innsmouth

Horror w Arkham: Widmo nad Innsmouth

Horror w Arkham: Widmo nad Innsmouth

Oferta specjalna -25%

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Kup na prezent

Informacja

Inne produkty inspirowane twórczością Lovecrafta znajdziesz TUTAJ. Cthulhu fhtagn!

DO KOŃCA PROMOCJI

  • Planszowa
  • polska
  • 13+
  • 1-8
  • 180
  • Richard Launius, Kevin Wilson
  • Galakta

Inne pełne grozy produkty znajdziesz w strefie Horror w CDP.pl!

Zimą z 1927 na 1928 przedstawiciele rządu federalnego przeprowadzili dziwne i tajemnicze śledztwo w sprawie pewnych okoliczności, jakie miały miejsce w starym porcie Innsmouth w Massachusetts. Po raz pierwszy usłyszano o tym w lutym, kiedy dokonano całej serii obław i aresztowań, a następnie spalono i wysadzono dynamitem – przy zachowaniu odpowiednich środków ostrożności – ogromną ilość rozpadających się i zjedzonych przez korniki, najprawdopodobniej opustoszałych domów nad brzegiem morza, gdzie od dawna nikt nie zaglądał. Mniej dociekliwi potraktowali to jako jedną z większych akcji w walce z alkoholizmem.

Ci, którzy baczniej śledzili wszystkie nowiny, dziwili się tak olbrzymiej liczbie aresztowanych, tak wielkiej sile zmobilizowanej do przeprowadzenia tej akcji i tajemnicą, jaką otoczono dalsze losy więźniów. Nie było żadnej rozprawy sądowej, żadnego sprecyzowanego oskarżenia; nie widziano też nikogo ze schwytanych w żadnym z lokalnych aresztów. Dochodziły jakieś mgliste wieści o chorobie i obozach koncentracyjnych, a potem, o osadzaniu tych więźniów w różnych obozach wojskowych, ale nic konkretnego. Innsmouth zostało prawie całkiem wyludnione i nawet jeszcze teraz niełatwo tam dostrzec ślady budzącego się życia.

Nowe rozszerzenie .Widmo nad Innsmouth pozwoli ponownie przenieść się w czasie do lat trzydziestych XX. wieku, by w amerykańskich miasteczkach walczyć z siłami potężnych Przedwiecznych. Tym razem Badacze znajdą się w owianym tajemnicą portowym miasteczku Innsmouth, gdzie zmierzą się z Istotami z Głębin.

Dodatek Widmo nad Innsmouth, poza nową planszą, przedstawiającą Innsmouth i okolice, wprowadza kilka zupełnie nowych pomysłów do podstawowej wersji Horroru w Arkham.

Pierwszą innowacją jest nowe zagrożenie, z którym muszą radzić sobie badacze – bunt Istot z Głębin. Na planszy znajduje się tor pokazujący jak duże jest niebezpieczeństwo ataku spod powierzchni morza. Czas jak zwykle działa na niekorzyść Badaczy, bo kiedy tor się zapełni, przedwieczny natychmiast się obudzi. Aby opóźniać zapełnianie się toru, Badacze mogą zbierać dowody, dzięki którym przekonają siły federalne do przeprowadzenia nalotu, zmniejszającego zagrożenie ze strony Istot z Głębin.

Drugim nowym elementem są osobiste historie Badaczy. Każdy z nich otrzymuje cele które musi osiągnąć, jednak rozwiązując swoje osobiste problemy Badacze nie mogąc zaniedbać głównego celu gry. W zależności od tego, czy zadanie uda się wykonać, czy też nie, Badacza mogą spotkać różne konsekwencje. Wykorzystanie tego wariantu pozwala lepiej utożsamiać się z prowadzoną postacią i dodatkowo urozmaica rozgrywkę.

Kolejną nowością są nowi Heroldowie – potężne istoty wprowadzone do rozgrywki aby jeszcze bardziej utrudnić graczom pokonanie czającego się w głębinach zła.

Poza tym rozszerzenie zawiera kilkunastu nowych Badaczy, zestaw potężnych Przedwiecznych, nowe żetony Potworów i wiele innych elementów.

Szykuj księgę pradawnych zaklęć, przeładuj Colta i przygotuj się na przybycie do Innsmouth gości z Głębin.

  • Planszowa
  • polska
  • 13+
  • 1-8
  • 180
  • Richard Launius, Kevin Wilson
  • Galakta

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Horror w Arkham: Widmo nad Innsmouth" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.