Gothic 3: Zmierzch Bogów (PC cyfrowe)

Gothic 3: Zmierzch Bogów

Gothic 3: Zmierzch Bogów (PC cyfrowe)

1.00 / 1 głosów

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • zjednoczysz Myrtanę
  • chcesz się dowiedzieć, jak skończyła się historia Bezimiennego
Kup na prezent
  • brak
  • PC
  • polska
  • 21-11-2008
  • 3 GB
  • plik do pobrania
  • THQ Nordic
  • Trine Games
  • brak
  • System operacyjny: Windows XP SP3 / Vista SP2/ Windows 7; Procesor: Intel Pentium 4 2,5 GHz/AMD Athlon 64 2,5 GHz; Pamięć RAM: 1 GB dla Windows XP / 1,5 GB dla Windows Vista i Windows 7; Karta graficzna: 256 MB VRAM, Pixel Shader 3.0 (GeForce 7900GT/Radeon X1900); Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX 9.0c;
Gothic 3: Zmierzch Bogów to samodzielne rozszerzenie do Gothica 3. Po tym, jak Bezimienny opuścił Myrtanę, jego dawni przyjaciele podzielili kontynent między siebie. Teraz bohater musi podjąć próbę zjednoczenia go i zakończenia sporów swoich byłych towarzyszy broni.

Gothic 3 to RPG nie narzucający graczowi żadnych rozwiązań. Czeka na Ciebie ogromny świat, który możesz swobodnie eksplorować. Grając wypełnisz ogromną ilość zadań pobocznych i rozwiniesz bohatera w przeróżnych dziedzinach, od szermierki po alchemię.
  • PC
  • polska
  • 21-11-2008
  • 3 GB
  • plik do pobrania
  • THQ Nordic
  • Trine Games
  • brak
  • System operacyjny: Windows XP SP3 / Vista SP2/ Windows 7; Procesor: Intel Pentium 4 2,5 GHz/AMD Athlon 64 2,5 GHz; Pamięć RAM: 1 GB dla Windows XP / 1,5 GB dla Windows Vista i Windows 7; Karta graficzna: 256 MB VRAM, Pixel Shader 3.0 (GeForce 7900GT/Radeon X1900); Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX 9.0c;

Kupując ten produkt otrzymasz:

  • wersję bez zabezpieczeń DRM

  • polską wersję językową

  • 19 października 2016 qrYh,

    Porażka

    Serio. Ta gra to jakaś wydawnicza pomyłka. Tak zbugowanej gry w serii Gothic jeszcze nie było. Cała kraina wygląda jakby ją po prostu skopiowano z trz... czytaj >
    Serio. Ta gra to jakaś wydawnicza pomyłka. Tak zbugowanej gry w serii Gothic jeszcze nie było. Cała kraina wygląda jakby ją po prostu skopiowano z trzeciej części i autorom nawet nie chciało się usunąć z niej rzeczy czy postaci, z którymi nie zaplanowali interakcji. Dzięki temu można znaleźć całą masę osób, z którymi nie można pogadać, przedmiotów, których nie można podnieść czy kufrów, których nie można otworzyć. Poza tym słaba fabuła, słaba rozgrywka, pełno bugów: lewitujące znaki czy rośliny, niewidzialne NPC, miganie tekstur, brak systemu kolizji z niektórymi obiektami, brak podpisu nad podświetlonymi przedmiotami i postaciami, niektóre zebrane przedmioty w ekwipunku nie mają nazw, co po najechaniu na nie skutkuje... wywaleniem do systemu, wrogowie czasem nie walczą, NPC się topią czy spadają z dużej wysokości ginąc przy tym. Jakaś kpina. Gra zdaje się dopiero stabilizować po spatchowaniu jej fanowskimi łatkami i jakoś daje się grać. Ale tylko jakoś. To nie jest już tan sam produkt. Bezimienny który przez wszystkie części nie chciał mieszać się w kłopoty, ale mimo woli był w nie wciągany nagle staje się obrońcą uciśnionych mówiącym bardzo patetycznym głosem, przez co nawet dialogów się słuchać nie da. Nie polecam nikomu.

1.00

Na podstawie 1 ocen
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1