Gamer.mag 11 (32) 2014 (ebook) (do pobrania)

Gamer.mag 11 (32) 2014 (ebook)

Gamer.mag 11 (32) 2014 (ebook) (do pobrania)

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • chcesz być na bieżąco w świecie rozrywki
  • interesujesz się grami, książkami, filmami
  • każdy Gamer.mag to skarbnica nowości

Kup na prezent
  • pdf
W 32. wydaniu magazynu GAMER.mag znajdziecie dwa duże tematy: This War of Mine oraz Dragon Age: Inkwizycja. Oprócz tego stałe cykle, nowe debiuty, a wszystko to w towarzystwie solidnej porcji recenzji oraz publicystyki. Zapraszamy do lektury i do zobaczenia w 2015 roku!

Hasła:
This War of Mine - sprawdzamy nowy polski hit

Dragon Age: Inkwizycja - czy BioWare wraca do formy?

Poradnik survivalowy - sprawdź, jak przeżyć bez wody pitnej!

Ostatni GAMER.mag w tym roku!

Lada moment święta, a zaraz po nich wejście w nowy rok. Gdy piszę te słowa, kończymy ostatnie szlify nad 32. wydaniem naszego magazynu, powoli organizując już numer styczniowy. O ile minione dwanaście miesięcy nie pozwalało na nudę, kolejne zapowiadają się jeszcze ciekawiej.

Nim jednak wskoczymy w wir dziesiątek premier, zapraszamy Was do lektury tego wydania. Nasz temat okładkowy to This War of Mine - jedna z kilku polskich niespodzianek z ostatnich tygodni. Ze względu na rozbieżne opinie, prezentujemy Wam dwie recenzje. Idąc jednak za naszym hasłem przewodnim (“Dla chcących wiedzieć więcej!”), przygotowaliśmy dodatkowo poradnik survivalowy, omówienie konfliktu w Jugosławii oraz psychologiczne spojrzenie na radzenie sobie w trudnych warunkach.

Drugim dużym tematem jest z kolei moja osobista Gra Roku - Dragon Age: Inkwizycja. Oprócz recenzji samej produkcji BioWare, wspominamy jeszcze niedocenione Dragon Age II, omawiamy platformę Keep oraz zaktualizowaną grę Heroes of Dragon Age.

Oczywiście te dwa tematy to tylko namiastka tego, co czeka na Was w kolejnym bardzo obszernym wydaniu. Zajrzyjcie tylko do spisu treści, by zobaczyć, co jeszcze możecie przeczytać. Tymczasem, w imieniu redakcji życzę Wam, by nadchodzące święta były spokojnym, rodzinnym i bezpiecznym okresem. Wszystkiego gamingowego w nowym roku!


Spis treści

TEMATY NUMERU
Dragon Age: Inkwizycja
Decyzje i smoki

Zapisz swoje Thedas
Omówienie Dragon Age Keep

Heroes of Dragon Age
Sprawdzamy aktualizację

Niedoceniane
Dragon Age II

This War of Mine
Recenzja #1

This War of Mine
Recenzja #2

Jugosławia
Omawiamy konflikt

PsychoGamer
In extremum

Poradnik survivalowca
Jak przetrwać? Wersja skrócona

OCENIAMY
Dying Light
Nocą zombie się złocą

Block N Load
Klocnij no magazynek!

The Long Dark
I tak umrzemy

Far Cry 4
Trójka gdzie indziej?

SingStar
Śpiewamy, wersja uboga

Super Smash Bros. (Wii U)
Nasz redaktor...

Super Smash Bros. (3DS)
...bardzo chciał...

Historia Smash Bros.
...to napisać

Tales of Maj'Eyal
Joachim hipsterem indie

Game of Thrones E1
Wszyscy giną

Insurgency
Poważne strzelanie

F1 2014
Niepoważne traktowanie

Civilization: Beyond Earth
Podbijamy kosmos

Train Simulator 2015
Pociąg do pociągu

Persona 4 Arena Ultimax
Sequel w innym stylu

WWE 2K15
Bijcie się i grajcie

Forza Horizon 2
Ktoś tu wyczuł kasę...

World of Warcraft: Warlords of Draenor
3 miliony powracających much

PUBLICYSTKA
Gra w komiksie
GU Comics

RetroGołąb
Epickie bitwy mechów

Kącik serialowy
The Walking Dead (sezon 5)

Subiektyw
RPG = Random Playable Game?

Gramiętniczek #1
Wszyscy mają klan, mam i ja!

Bez kabla
Sherlock Holmes - Consulting Detective

Cyberith Virtualizer
Ruszać się w VR

Grywalna groza
O horrorze w grach wideo

Rok 8. generacji
Dyskutujemy o PS4 i XO

Kongregate
W poszukiwaniu indyków

Early Access pod lupą
Operacja na żywym organizmie

Mam dość pixeli
Komu podoba się pixel art?

Tytuły, na które trzeba poczekać
Czy do niektórych gier trzeba dojrzeć?

Rozkaz i słabnący podbój
Historia serii Command & Conquer

LittleBigPlanet wiecznie żywe
Kreatywność bez granic

Martwe sprawy
To nie jest dobry czas dla fanów zgniłków

Nie wiemy, czego chcemy
A wiemy, że nic nie wiemy...

Computerspielemuseum
Mroki dzieciństwa

Przestrzeń negatywna
Czy Ubisoft to nowe EA?

Rainbow Six: Siege pod lupą
Bez odrodzeń, bez problemów

Gry powinny być growe
Mniej filmowości?

Plastikowe Nintendo
Czy gry mogą się czegoś nauczyć of filmów?

Plastikowe Nintendo
Czy gry mogą się czegoś nauczyć od filmów?

  • pdf

Kupując ten produkt otrzymasz:

  • wersję bez zabezpieczeń DRM

  • wersję, która zadziała na Twoim Kindlu

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Gamer.mag 11 (32) 2014 (ebook)" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.