Gamedec #1: Granica Rzeczywistości (ebook) (do pobrania)

Gamedec #1: 
Granica Rzeczywistości (ebook)

Gamedec #1: Granica Rzeczywistości (ebook) (do pobrania)

Oferta specjalna -10%
4.50 / 2 głosów

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • lubisz gry komputerowe i książki
  • podobał Ci się: Blade Runner, Matrix i CyberPunk 2020
  • przekonuje Cię realistyczna wizja wirtualnego świata przyszłości

Kup na prezent

"Detection Ends Case", zwykł był mawiać Sam Hawthorne, jeden z najlepszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat osiemdziesiątych XXII wieku. Gdy zginął w niewyjaśnionych okolicznościach, jego przyjaciele umieścili na holograficznym nagrobku napis: "Sam 'DEC' Hawthorne. Nigdy nie zapomnimy". Od tej pory solverzy, czyli detektywi działający w grach, zaczęli siebie nazywać gameDECami.

Jest rok 2196. Warsaw City. Trzysta czterdzieste drugie piętro linowca Stockomville. Torkil Aymore, gamedec, miłośnik Jacka Danielsa, kobiecych wdzięków i skomplikowanych zagadek, czeka na zlecenie, które pomoże mu wydostać się z finansowych tarapatów. Wie, czym są gry erotyczne, e-sportowe, wojenne, imitujące rzeczywistość. Zna się na ludziach. Ma tylko jedną wadę: jest naiwny.

"Granica rzeczywistości" to zbiór trzynastu wizjonerskich opowiadań, w których Marcin Przybyłek przedstawia niepokojącą, bo prawdopodobną, wizję przyszłości naszej cywilizacji, w której albo jesteś niebieskim ptakiem zanurzonym w wirtualiach, albo mierzysz się z realium, gdzie szczerzą kły korporacje, a wielcy tego świata przestawiają bierki na szachownicy planety.

Kupując ten produkt otrzymasz:

  • wersję bez zabezpieczeń DRM

  • wersję, która zadziała na Twoim Kindlu

  • pewność, że wspierasz twórców, ponieważ dostaną kasę bezpośrednio od nas

  • 18 sierpnia 2015 Wino369,

    Świetna!

    Zbiór 13 opowiadań będących jednocześnie osobnymi historiami jak i jedną wielką. Czyta się przyjemnie i łatwo, mimo że kreowany świat może wydawać się... czytaj >
    Zbiór 13 opowiadań będących jednocześnie osobnymi historiami jak i jedną wielką. Czyta się przyjemnie i łatwo, mimo że kreowany świat może wydawać się skomplikowany.
    18 marca 2013 Gregnar,

    Słów kilka o przygodach Torkila w wydaniu cdp.pl

    Sama książka to zbiór krótkich opowiadań, w których autor wykorzystuje XXII wiek i wirtualną rzeczywistość gier do przekazania wyższych idei. Oczywiśc... czytaj >
    Sama książka to zbiór krótkich opowiadań, w których autor wykorzystuje XXII wiek i wirtualną rzeczywistość gier do przekazania wyższych idei. Oczywiście nie są to jakieś filozoficzne wywody, ale fabuła zawsze rozbija się o kwestie etyczne, moralne czy egzystencjalne podane w bardzo przystępny sposób. W skrócie czyta się szybko i przyjemnie, bez nadmiernego infantylizmu. Jeśli chodzi o wady to można przyczepić się do polskości świata (osobiście za tym nie przepadam) i jego klaustrofobiczności. Główny bohater jest zamknięty w "mieście superbohatera" - wszystko co złe i dobre ma miejsce w obrębie Warsaw City, podobnie jak całe zło kumulowało się w Metropolis czy Gotham City. Ostatnią kwestią jest jakość wydania. Korzystałem z wersji mobi na Androidzie i oprócz kilku literówek trafiły się dziwne łamania tekstu, a także znaki - wszystko w granicach bezproblemowej lektury; niemniej jednak fajnie gdyby ich nie było.

4.50

Na podstawie 2 ocen
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1