Figurka DARK HORSE Wiedźmin 3 - Geralt (Geralt)

Figurka DARK HORSE Wiedźmin 3 - Geralt

Figurka DARK HORSE Wiedźmin 3 - Geralt (Geralt)

3.23 / 13 głosów

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • to wysokiej jakości figurka od Dark Horse
  • ma dopracowany każdy detal postaci
  • jest genialnym gadżetem dla fanów Wiedźmina

CAŁA KOLEKCJA

Wszystkie figurki Wiedżmin 3: Dziki Gon z Dark Horse są dostępne tutaj.
  • 26-01-2018
  • Dark Horse
Ekskluzywna figurka z serii Wiedźmin 3: Dziki Gon przedstawiająca Geralta!



Figurki idealnie oddają wiedźmińskiego ducha świata fantasy. Dzięki nim przeniesiesz bohaterów gry do swojej rzeczywistości.

Figurkę stworzyła firma Dark Horse, która zapowiedziała również serię modeli z Halo oraz Gry o Tron. Dzięki współpracy polskiego studia CD Projekt RED i Dark Horse, powstały wysokiej jakości gadżety wzorowane na grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Figurka jest ręcznie malowana i ma około 20 cm wysokości. Każdy detal postaci jest na niej wiernie ukazany. Figurki będą miały stylowe opakowania.

Cała kolekcja figurek od Dark Horse obejmuje Geralta, Triss, Ciri, Yennefer oraz Eredina.

  • 26-01-2018
  • Dark Horse
  • 23 kwietnia 2018 Bukowski,

    piękna figurka

    ok
    ok
    9 marca 2018 pawgaara,

    Wysyłka pod zły adres

    Ja muszę pochwalić szybkość działania, gdyż figurka była spakowana i wysłana zaledwie 15min po złożeniu zamówienia. Szkoda tylko, że pod zły adres. Oc... czytaj >
    Ja muszę pochwalić szybkość działania, gdyż figurka była spakowana i wysłana zaledwie 15min po złożeniu zamówienia. Szkoda tylko, że pod zły adres. Oczywiście to Klient musiał wybrać zły adres do wysyłki w formularzu (bo jak by mogło być inaczej), a jego mail wysłany po sprawdzeniu danych, że są błędne, został odczytany dopiero następnego dnia. Wiadomo, ciągle otrzymują miliony maili z reklamacjami, to ciężko jest to wszystko ogarnąć. Bardzo się zawiodłem.
    10 stycznia 2018 jagoda12003,

    niezadowolona

    Figurka nie dotarła .. Nie ma co się rozpisywać. Można oczytać niżej
    Figurka nie dotarła .. Nie ma co się rozpisywać. Można oczytać niżej
  • 9 stycznia 2018 seweryn0912,

    Premiera przesuwana 3 razy do tej pory

    Jest to jedna wielka PARODIA, kiedy czeka się na figurkę już od 31.10 a 09.01 dostaje się informacje, że figurka ma "obsunięcie" na 26.01. Jeżeli szan... czytaj >
    Jest to jedna wielka PARODIA, kiedy czeka się na figurkę już od 31.10 a 09.01 dostaje się informacje, że figurka ma "obsunięcie" na 26.01. Jeżeli szanujecie swoje pieniądze, czas i nerwy to serdecznie nie polecam. Szkoda nerwów...
    27 grudnia 2017 rudyczlowiek,

    Niedostarczony zakup

    Zamówiłam figurkę preorderem 19-10-17, wysyłka miała ruszyć 31-10-17, do tej pory (27-12-17) jeszcze do mnie nie dodarła...
    Zamówiłam figurkę preorderem 19-10-17, wysyłka miała ruszyć 31-10-17, do tej pory (27-12-17) jeszcze do mnie nie dodarła...
    21 sierpnia 2017 MaGu,

    Mogło być lepiej

    Figurka prezentuje się okazale ale ma wady! Przynajmniej moja ma :( Krzywy miecz w rękach to bardzo rażący błąd (z resztą ręce można wyciągnąć nie są ... czytaj >
    Figurka prezentuje się okazale ale ma wady! Przynajmniej moja ma :( Krzywy miecz w rękach to bardzo rażący błąd (z resztą ręce można wyciągnąć nie są przyklejone). Ślady klejenia na korpusie i widoczny szew odlewu biegnący przez włosy Geralta. Raczej do postawienia głębiej w półce choć sam pomył prosi się o piedestał !!!
  • 8 lutego 2017 przemo9,

    Polecam

    Figurka doszła błyskawicznie w jak najlepszym porządku. Bardzo fajnie wygląda, jeszcze lepiej niż na zdjęciu :). Nie zauważyłem żadnych uszkodzeń, poz... czytaj >
    Figurka doszła błyskawicznie w jak najlepszym porządku. Bardzo fajnie wygląda, jeszcze lepiej niż na zdjęciu :). Nie zauważyłem żadnych uszkodzeń, poza lekko skrzywionym mieczem.
    31 stycznia 2017 alekspisialek333,

    Dobre pomarańczowe

    #teamWiesiek
    #teamWiesiek
    27 stycznia 2017 kuszaj1212,

    Opłacalna

    Figurka bardzo fajna, za taką cenę warta zakupu
    Figurka bardzo fajna, za taką cenę warta zakupu

3.23

Na podstawie 13 ocen
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1