Efekt wirusowy w biznesie (MP3)

Efekt wirusowy w biznesie
Skąd się bierze popularność?

Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.

Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.

- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?

- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?

- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób

z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Efekt wirusowy w biznesie" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.