E-usługi a społeczeństwo informacyjne (Okładka miękka)

E-usługi a społeczeństwo informacyjne

E-usługi a społeczeństwo informacyjne (Okładka miękka)

Oferta specjalna -10%
Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"E-usługi a społeczeństwo informacyjne" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.