E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (Okładka miękka)

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (Okładka miękka)

Oferta specjalna -19%
Kup na prezent
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego.

Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.