E-komunikacja na rynku usług bankowych (Okładka miękka)

E-komunikacja na rynku usług bankowych

E-komunikacja na rynku usług bankowych (Okładka miękka)

Oferta specjalna -10%
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"E-komunikacja na rynku usług bankowych" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.