E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym (Okładka miękka)

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym (Okładka miękka)

Oferta specjalna -10%
Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją „fizyczną” obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta. Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów. Od Autorki

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.