Dziecko w świecie współdziałania część 2 W stronę praktyki edukacyjnej (Okładka miękka)

Dziecko w świecie współdziałania część 2 W stronę praktyki edukacyjnej

Dziecko w świecie współdziałania część 2 W stronę praktyki edukacyjnej (Okładka miękka)

  • Liczba stron :

    298

Kup na prezent
  • Miękka
  • 298
  • 2
  • Impuls
Tom 11. serii "Nauczyciele-Nauczycielom" stanowi kontynuację treści zawartych w tomie 10. Zawarte są tu teksty ujmujące problematykę współdziałania poprzez pewne interpretacje teoretyczne i ich odniesienia do praktyki, wzbogacone często opisem konkretnych technologii działania. Książka ta cechuje się żarliwością i zaangażowaniem autorów w sprawy dziecka. Rozdział I zajmuje się analiza tytułowego pojęcia współdziałania oraz pojęcia dialogu, samorządności i demokracji w wybranych koncepcjach edukacyjnych (c. Frieneta, J.Deweya). Rozdział II eksponuje interakcje pomiędzy dzieckiem a nauczycielem, mówi o integracji uczniów niepełnosprawnych w przeciętnej klasie szkolnej, o komunikacji interpersonalnej Rozdział III zawiera głównie rozprawy, w których dąży się do „wyostrzenia” pojęcia integracji – jej form i nowych przestrzeni współdziałania jako drogi poszukiwania wartości, Omawia następujące obszary integracji: tematyczno-problemową, czynnościowo-strukturalną, czasoprzestrzenno-interpesonalną, autokreacyjną. Książka ta wzbogaca wiedzę o nowych przestrzeniach, metodach i formach współdziałania. Ukazuje ona potrzebę więzi, dialogu, bezpiecznej współpracy i przyjaźni. Wskazuje, że waloryzacja międzyosobowej przestrzeni odbywa się poprzez uznanie ponadkulturowych wymiarów dobra, piękna i prawdy.
  • Miękka
  • 298
  • 2
  • Impuls

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Dziecko w świecie współdziałania część 2 W stronę praktyki edukacyjnej" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.