Dwie drogi (Okładka miękka)

Dwie drogi
W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji.

Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami. Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów.

Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej. Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach „dwie drogi” stanowią najlepszą strategię.

Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć „dwiema drogami” także w twojej firmie.

Odnieś sukces, obierając dwie drogi!
  • Wprowadź pewne oraz rewolucyjne innowacje
  • Sięgnij do istniejących oraz nowych modeli biznesowych
  • Wkrocz na ugruntowane rynki oraz rynki wschodzące
  • Rób to, co należy, oraz to, co ma znaczenie
  • Optymalizuj oraz przekształcaj produkty
  • Zadowalaj klientów oraz usatysfakcjonuj partnerów
  • Dowiedz się jak kształtować nadzwyczajnych pracowników oraz zwycięskie
  • Połącz autorytatywne przywództwo oraz demokratyczne podejmowanie decyzji.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Dwie drogi" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.