Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe (Okładka miękka)

Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe

Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe (Okładka miękka)

Oferta specjalna -19%
Kup na prezent
  • Rogers Scott
  • Miękka
  • 18-10-2013
  • 384
  • I
  • Cieślak Piotr
  • Helion
Jednym palcem do sukcesu!

Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych.

Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier.

Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi.
  • Rogers Scott
  • Miękka
  • 18-10-2013
  • 384
  • I
  • Cieślak Piotr
  • Helion

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.