Brudne gry. Dzikie karty, tom 5 (ebook) (do pobrania)

Brudne gry. Dzikie karty, tom 5 (ebook)

Brudne gry. Dzikie karty, tom 5 (ebook) (do pobrania)

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • przeczytaj alternatywną, intrygującą historię świata osadzoną po II wojnie światowej
  • to niezwykły zbiór opowiadań najlepszych twórców światowej literatury fantastycznej
  • pomysłodawcą serii Dzikich kart jest mistrz George R.R. Martin
  • Watermark

Redaktorem, pomysłodawcą i autorem kilku opowiadań w ramach serii Dzikie karty jest George R.R. Martin, natomiast cały cykl opowiadań tworzyli z nim najwspanialsi twórcy światowej literatury fantastycznej.

 


W Dzikich kartach można dostrzec styl i wizję różnych autorów: Melindy M. Snodgrass, Waltera Jon Williamsa („Metropolita”, “Miasto w ogniu”), Pata Cadigana („Synners” – „Wgrzesznicy”), Iana Tregillisa („Mechaniczny”), Davida Anthony'ego Durhama („Trylogia Akacja”) czy Rogera Zelazny'ego („Kroniki Amberu”).

 




Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami.

 

Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego…

 

Brudne gry, piąty tom cyklu superbohaterskiego Dzikie karty, rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w Wyprawie asów i tuż po nich.

 

Trzy główne wątki książki tworzą splatające się ze sobą opowieści. Pierwsza z nich opowiada o kryzysie tożsamości Żółwia, który zwątpił w sens swej superbohaterskiej działalności. Druga stanowi relację z życia Croyda Crensona, który przechodzi przez dwie kolejne transformacje. Wreszcie trzecia to opowieść o wysiłkach Tachiona, próbującego uporać się z nowo odnalezionym wnukiem Blaise’em, wojną gangów na ulicach Dżokerowa oraz zagrożeniem, jakie stwarza Crenson.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Brudne gry. Dzikie karty, tom 5 (ebook)" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.