BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (Okładka twarda)

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (Okładka twarda)

Oferta specjalna -19%

  • Stratten Scott
  • Twarda
  • 30-01-2012
  • 208
  • I
  • Sałbut Bartosz
  • Helion
Siła tkwi w relacjach!

Media społecznościowe i kapitał społeczny
Obsługa klienta w sferze publicznej
Marketing wirusowy
Autentyzm w newsletterach


Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.
  • Stratten Scott
  • Twarda
  • 30-01-2012
  • 208
  • I
  • Sałbut Bartosz
  • Helion

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.