Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji (Okładka miękka)

Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji

Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji (Okładka miękka)

Oferta specjalna -16%
Kup na prezent
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.