Agent 47 powraca! Jak zwykle skuteczny, metodyczny i zabójczy jak nikt inny.
Kiedy w 2016 roku na rynku pojawił się reboot serii „Hitman”, nie wszyscy byli zadowoleni z tego, jaką formę przyjął produkt, który wyszedł spod ręki studia IO Interactive. O ile chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie mógł narzekać na doskonałą wersję demonstracyjną, która dawała graczowi okazję do podjęcia się zabójstwa na zlecenie przy użyciu najbardziej kreatywnych metod, o tyle forma wydania gry przez Square Enix wydawała się dość dziwacznym ruchem. Szósta odsłona „Hitmana” ukazała się bowiem odcinkowo, co jak dotąd było raczej znakiem rozpoznawczym między innymi studia Telltale Games, odpowiedzialnego za gry co prawda ciekawe od strony fabularnej, ale co najwyżej średnie od strony gameplayu („The Walking Dead”, „The Wolf Among Us”, „Batman: The Telltale Series”). Na szczęście „Hitman” po raz kolejny okazał się sukcesem, a reboot uznawany jest za jedną z najlepszych gier serii. Nic więc dziwnego, że IO Interactive zaraz po sukcesie pierwszej gry zabrali się za tworzenie sequelu. Co wiemy o „Hitman 2”?
Koniec z dzieleniem całości na odcinki!
Wraz z nowym wydawcą, którym zostało WB Interactive Entertainment, twórcy poszli po rozum do głowy i zdecydowali się zrezygnować z wydawania kolejnych odcinków w odstępach czasowych, który to system raczej alienował niż zachęcał fanów do sięgnięcia po kolejne misje. Nie musicie się martwić, bowiem „Hitman 2” zostanie wydany jako całość, nie wiadomo jednak, czy mimo wszystko twórcy pozostaną przy bardziej serialowej formule gry. Na razie wiadomo, że druga część nowych przygód Agenta 47 dostanie sześć poziomów, a wszystkie zostaną wydane na PS4, Xbox One i PC 13 listopada 2018 roku.
Nowe i ulepszone mechaniki skradania!
Mechaniki w grze „Hitman” z 2016 roku były absolutnie świetne. Wymagające, ale proste w obsłudze. Easy to learn, hard to master. Natomiast z rozrywkowego punktu widzenia zdarzało się, że sprawiały problem, wymagający niekiedy restartu poziomu. O czym konkretnie mowa? Otóż zdarzało się, że gdy któryś z NPC nas zobaczył, to przy kolejnym podejściu już nie dało się go zwieść. Z jednej strony jest to dość kreatywne podejście, bo przez to często byliśmy zmuszeni do szukania drogi okrężnej, jeżeli jednak takowej nie było, to całość stawała się mocno irytująca. Na szczęście developerzy z IO Interactive doskonale zdają sobie sprawę z tego, co męczy graczy, i dali nam zupełnie nowe narzędzie, które pozwoli nam pozostać incognito. Wzorem takich tytułów, jak między innymi wczesne części serii „Assassin’s Creed”, teraz nasz główny bohater będzie się mógł chować w tłumie i nie zostanie zauważony dopóty, dopóki będzie umiejętnie manewrował między kolejnymi NPC-ami. Jeżeli chodzi o NPC-ów, to zdaje się, że po raz pierwszy ich rola w grze będzie tak znacząca. Jak zapowiadają twórcy, tym razem ludzie mają stanowić nie tylko tło, ale być integralną częścią gry, a nawet służyć jako narzędzie do wykonywania kolejnych zleceń. Zabieg wprowadzenia większej liczby postaci ma znacząco wpłynąć na immersję, by gracz mógł wczuć się w rolę zabójcy na zlecenie.
„Hitman” bardziej filmowy niż kiedykolwiek!
Wydaje się, że „Hitman 2” w porównaniu do poprzednich odsłon, został opatrzony zdecydowanie większą liczbą cut-scenek i nowych animacji. Jeżeli chodzi o animacje, to są to małe smaczki, które jednak pozwalają wczuć się w rozgrywkę i poczuć gęsty klimacik płynący z infiltracji jakiegoś obszaru. Na przykład, kiedy założymy strój kelnera, ale nie będziemy przez chwilę wykonywać, żadnych ruchów padem bądź myszą, Agent 47 przyjmie służalczą pozycję z jedną ręką za plecami, czyli typową pozę kelnera w dużych restauracjach. Czyżby każdy strój i charakterystyczny zawód miały otrzymać swoje własne animacje? Nie wpływa to może bezpośrednio na rozgrywkę, ale jest zdecydowanie wdzięcznym bonusem. Kolejna sprawa to skrypty i cut-scenki, które uruchamiają się automatycznie na przykład przy wykonaniu zabójstwa w określony sposób. Jest to bardzo mile widziany dodatek, bo poprzednia część nie zawsze pokazywała nam owoce naszej ciężkiej pracy. To takie przyjemne urozmaicenie już świetniej rozgrywki. Czy będzie ich tak dużo, jak samych sposobów na przeprowadzenie zabójstw? Nie wiemy, ale im więcej, tym lepiej!
Tyle opcji zabójstw, że aż trudno się zdecydować!
„Hitman” z 2016 roku już oferował całą masę najprzeróżniejszych sposobów na pozbawienie życia naszych celów. Nie szukając daleko, już w pierwszej misji mogliśmy choćby klasycznie zakraść się do kajuty naszego celu i zabić go wedle naszego własnego uznania. Mogliśmy otruć go winem z trutką na szczury lub zaaranżować wypadek, zrzucając na niego tratwę ratunkową. Podobnie w zaprezentowanym niedawno gameplayu do „Hitman 2” zaprezentowano kilka sposobów na zabicie naszego celu, który przebywa w bolidzie. Możemy między innymi zabić ją z karabinu snajperskiego z dużej odległości albo podszyć się pod jednego z techników w pit-stopie i uszkodzić pojazd, pozorując śmiertelny wypadek. Brzmi genialnie!
Kooperacyjny tryb multiplayer!
Tym razem będziemy mieli możliwość pobawić się w zabójców wspólnie z kolegami. Tryb nazywa się Sniper Assassin i jeżeli zamówimy preorder, to tryb będzie dla nas dostępny od chwili zakupu, jeszcze przed premierą gry. Oczywiście tryb będzie też dostępny z każdą kopią zakupioną po premierze, to tylko kwestia early-accessu. Zabawa w trybie Sniper Assassin polega na wyeliminowaniu celów w określonym czasie przy pomocy karabinu snajperskiego. Ciekawy jest fakt, że seria, choć zawsze dawała nam masę pukawek, to raczej nastawiała na zabijanie przy użyciu mniej konwencjonalnych środków. Według pierwszych opinii tryb Sniper Assassin działa wspaniale i sam w sobie jest doskonałą minigierką, która pozwoli na – nomen omen – zabijanie czasu, aż do premiery pełnej wersji gry.
Cóż więcej dodać? Zapowiada się, że „Hitman 2” to nic innego jak usprawniona wersja poprzedniczki. Ekipa IO Interactive doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak dobre były przygotowane przez nich wcześniej mechaniki i teraz zostało im już tylko doprowadzić je do perfekcji. Mamy nadzieję, że im się to uda, a kiedy 13 listopada gra pojawi się na półkach sklepowych, na pewno damy Wam znać, jak im poszło.
Wykorzystujemy pliki cookies.cdp.pl dba o swoich Klientów. Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania witryn cdp.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Administratorem Twoich danych osobowych podanych w niniejszym formularzu jest Merlin Commerce sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Aleje Jerozolimskie 134 (02-305 Warszawa), z którym możesz skontaktować się korespondencyjnie bądź pisząc na adres e-mail: iodo@merlincommerce.pl Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych osobowych, z którym możesz się skontaktować korespondencyjnie, pisząc na adres naszej siedziby bądź na adres e-mail: daneosobowe@merlincommerce.pl.
w celu wykonania umowy o świadczenie usług (w tym umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci usługi utworzenia i prowadzenia konta w serwisie) - podstawą przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
w celu obsługi reklamacji i ewentualnych innych roszczeń - podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Merlin (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na zabezpieczeniu informacji o współpracy (w tym. m. in. o historii udzielonych przez Ciebie zgód i rejestracji konta) w celu obsługi ewentualnych roszczeń;
w celach analitycznych lub statystycznych - podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Merlin (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na wykorzystywaniu analiz zachowań klientów i danych sprzedażowych na potrzeby wewnętrznego raportowania i wyznaczania optymalnych kierunków naszego rozwoju;
w celu kierowania do Ciebie przez Merlin treści marketingowych - podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Merlin (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na dostarczaniu zamówionej komunikacji marketingowej, w tym w formie newsletterów, tj. wiadomości e-mail, zawierających informacje o aktualnych ofertach, promocjach czy konkursach. Przetwarzanie Twoich danych w tym celu odbywa się tylko jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych (newslettera) drogą elektroniczną lub jeśli wyraziłeś zgodę na profilowanie dotyczących Cię danych osobowych ze skutkiem prawnym (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Przy czym Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji – chyba że wyrazisz na to zgodę.
Podanie adresu e-mail, nazwy użytkownika oraz hasła jest dobrowolne, nie jest wymogiem ustawowym. Jest to jednak niezbędne aby założyć i prowadzić Twoje konto w serwisie.
Podanie adresu e-mail, daty urodzenia oraz płci jest dobrowolne, nie jest wymogiem ustawowym. Nie są to dane niezbędne do założenia i prowadzenia Twojego konta w serwisie. Podanie tych danych umożliwi nam przesyłanie Ci informacji handlowych – jeżeli wyrazisz na to zgodę a także znacznie ułatwi nam personalizację przesyłanych Ci informacji handlowych oraz rabatów.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania umowy (do usunięcia Twojego konta w serwisie, wycofania zgody na newsletter lub profilowanie ze skutkiem prawnym – do czego zawsze masz prawo), a po tym okresie do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów prawa (w szczególności ze względu na obowiązki wynikające z regulacji księgowych i podatkowych).
Moje prawo do sprzeciwu w zakresie przetwarzania danych więcej
W przypadku gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe w oparciu o usprawiedliwiony interes Administratora (np. w celach marketingowych, w tym profilowania) nie będziemy ich dłużej przetwarzać dla wskazanych celów, jeżeli wniesiesz sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Masz prawo w dowolnym momencie wnieść bezpłatnie sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych gdy: (1) przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją w której się znalazłaś/eś lub (2) Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. Sprzeciw możesz wnieść w szczególności pisząc na adres e-mail daneosobowe@merlincommerce.pl
Jakie mam prawa związane z przetwarzaniem moich danych osobowych? więcej
W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych masz prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Przysługuje Ci również prawo do przenoszenia tych danych oraz złożenia skargi do organu nadzorczego.
W toku przetwarzania Twoich danych możemy przekazywać je następującym kategoriom odbiorców: operatorom systemu informatycznego, podmiotom świadczącym usługi i dostarczające narzędzia z zakresu: marketingu, reklamy, obsługi klienta, partnerom współpracującym w ramach kampanii marketingowych w tym podmiotom badającym poziom zadowolenia klientów.
Nie zamierzamy jednak przekazywać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz również w polityce prywatności Merlin pod tym linkiem.
Jakich danych dotyczy profilowanie i w jakim celu? więcej
Jeżeli wyrazisz na to zgodę Twoje dane osobowe (adres e-mail, telefon, dane zapisywane w plikach cookies, data urodzenia, płeć, liczba i rodzaj składanych zamówień) będą również przetwarzane w celach marketingowych (w tym profilowania) tj. określenia Twoich preferencji zakupowych, przedstawienia Ci zindywidualizowanej oferty handlowej, a także oferowania Ci usług o wartości dodanej (np. bonów rabatowych). W celu przedstawienia Ci jak najbardziej dopasowanej oferty analizujemy Twoje preferencje zakupowe oraz aktywność na naszej stronie. Działalność ta jest związana z podejmowaniem wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), którą możesz wyrazić poprzez zaznaczenie checkbox poniżej.
W każdym czasie masz prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, do wyrażenia własnego stanowiska i zakwestionowania podjętej wobec Ciebie decyzji pisząc do nas na maila: daneosobowe@merlincommerce.pl. W każdym czasie możesz wycofać swoją zgodę w ustawieniach konta, bądź zaznaczając odpowiednią opcję w mailu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wskazane dane będą przetwarzane przez Merlin Commerce sp. z o.o. do momentu wycofania przez Ciebie zgody.