Agrobiznes (Okładka miękka)

Agrobiznes

Agrobiznes (Okładka miękka)

Oferta specjalna -9%
Kup na prezent
W pracy (wydanie 2 zmienione i rozszerzone) przedstawiono współczesną koncepcję agrobiznesu, czym jest i jaką rolę spełnia w zaspokajaniu potrzeb człowieka. Wyjaśniono również różnicę między agrobiznesem i gospodarką żywnościową. Dokonano aktualizacji zagadnień naukowych oraz informacji z zakresu organizacji agrobiznesu. Rozważania w pracy otwiera rozdział Potrzeby człowieka i miejsce wśród nich produktów agrobiznesu. W kolejnych rozdziałach Czytelnik ma możliwość zapoznania się z: - powstaniem i rozwojem koncepcji agrobiznesu, - otoczeniem instytucjonalnym agrobiznesu w Polsce, - charakterystyką agregatów agrobiznesu: zaopatrzeniem, rolnictwem oraz przetwórstwem i obrotem towarowym, - nieżywnościową sferą agrobiznesu, - wybranymi rynkami rolnymi: zbóż, ziemniaków, nasion roślin oleistych, mleka, jaj i zwierząt rzeźnych – zagadnienia nowe. Rozważania teoretyczne uzupełnione są studiami przemian w poszczególnych dziedzinach agrobiznesu w Polsce. Książka przeznaczona jest dla studentów różnych kierunków studiów, zwłaszcza ekonomicznych, rolniczych, przyrodniczych, dla nauczycieli szkół rolniczych; powinna również zainteresować działaczy gospodarczych, pracowników administracji i kadrę kierowniczą przedsiębiorstw sfery agrobiznesu.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Agrobiznes" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.