ADRENALINA

ADRENALINA

ADRENALINA

Oferta specjalna -23%

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • przyda Ci się dawka adrenaliny
  • wcielisz się w jednego z pięciu dopracowanych bohaterów
  • wyjdziesz na prawdziwe łowy
Kup na prezent
  • polska
  • 12+
  • 3-5
  • 60 min.
  • Filip Neduk
  • REBEL Wydawnictwo

Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach!

 

W Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci:

 

Wioletka - z zawodu instruktorka strzelania o zawsze nienagannych paznokciach. Jej ulubioną przekąską są frytki i salsa, a bronią - jak sama mówi "Wszystko, co robi wielkie BUUM!"
:D-STRUCT-0R - miłosnik napoju SW-30, tenisa, gry w kręgle i origami z blachy. Nigdy nie odmawia partyjki w "Robo Rally". Wolny czas spędza na zabawie ze swym domowym pupilem - wiertarką bezprzewodową.
Jaszczur - zawodnik pochodzący z Pruszkowa o gburowatym usposobieniu. Kręcą go świerszcze, płaskie kamienie i jasne oświetlenie. Zdecydowanie nie jest fanem balsamów do suchej skóry.
Banshee - jej pochodzenie jest wielką niewiadomą. Jak głoszą plotki, ma 900 sióstr w tym samym wieku, uwielbia karaoke i spacery brzegiem oceanu.
Dożer - w przeszłości parał się tajnymi operacjami militarnymi. Specjalista od krzywdzenia innych. Jego zainteresowania kręcą się wokół wandalizmu, żucia gumy i kopania tyłków.

 

i ma za zadanie zebrać jak najwięcej punktów. Punkty otrzymujemy za pierwsze trafienie nieuszkodzonego przeciwnika, za zadanie największej ilości obrażeń oraz za najwięcej strzałów kończących żywota.

 

Podczas swojej tury każdy z graczy ma dodyspozycji dwie akcje. Można dowolnie je łączyć, można też wykonać dwa razy tę samą:

 

  • ruch - przesuwamy postać o maksymalnie trzy pola w jednym z czterech kierunków,
  • podniesienie przedmiotu - (wykonywane w połączeniu z ruchem) umożliwia powiększenie arsenału (możemy nosić przy sobie 3 różne giwery), uzupełnienie amunicji, albo dobranie karty umiejętności,
  • atak - wręcz, bądź na dystans - deklarujemy, którą z posiadanych broni będziemy atakować, wyznaczamy cel (można strzelać zza rogu, nie wystawiając się pod lufę oponenta) i kładziemy żetony obrażeń w naszym kolorze na torze uszkodzeń atakowanego - żadnych rzutów kostką! Wraz z otrzymywaniem obrażeń wzrasta współczynnik adrenaliny - ranny gracz staje się szybszy i może wykonywać więcej akcji niż zdrowa jednostka.

 

Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy przeciwnika - żetony obrażeń zapełniły całkowicie jego tor uszkodzeń - kładziemy na nim czaszkę - zabicie go po raz kolejny przyniesie mniej punktów (po śmierci gracze wracają do gry całkowicie wyleczeni - zupełnie jak w komputerowych strzelankach).

 

Na końcu tury możemy przeładować magazynki posiadaną amunicją. Następnie kolejny gracz zaczyna łowy.

 

Gra kończy się w momencie osiągnięcia odgórnie ustalonego limitu "fragów" - po ukatrupieniu się wzajemnie konkretną ilość razy. Podliczamy punkty zebrane za krzywdzenie wrogów i wyłaniamy zwycięzcę!

 

Adrenalina to soczysta, dynamiczna gra taktyczna gdzie trwa nieustanna walka na śmierć i życie, a interakcja między graczami z tury na turę staje się coraz bardziej zaciekła. Mnogość i zróżnicowanie uzbrojenia oraz dwustronna plansza zapewniają wiele godzin ekscytującej zabawy!

 


Zawartość pudełka:

 

  • 1 dwuczęściowa plansza (dwustronna)
  • 1 plansza z wariantami rozgrywki
  • 5 plansz graczy
  • 5 kafelków akcji
  • 1 znacznik gracza rozpoczynającego
  • 86 żetonów punktacji
  • 36 kafelków amunicji
  • 5 plastikowych figurek zawodników
  • 100 plastikowych żetonów obrażeń
  • 45 plastikowych sześcianów amunicji
  • 8 plastikowych czaszek
  • 21 kart uzbrojenia
  • 24 karty ulepszeń
  • 1 karta bota
  • 1 instrukcja
  • 1 przewodnik po uzbrojeniu

  • polska
  • 12+
  • 3-5
  • 60 min.
  • Filip Neduk
  • REBEL Wydawnictwo

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"ADRENALINA" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.