200 odpowiedzi na pytania z marketingu (Okładka miękka)

200 odpowiedzi na pytania z marketingu

200 odpowiedzi na pytania z marketingu (Okładka miękka)

Oferta specjalna -9%
Kup na prezent
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"200 odpowiedzi na pytania z marketingu" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.